سوالات متداول -

سوالات متداول -

  • تاریخ : 5th نوامبر 2019
  • بازدید :
  • نظرات : دیدگاه‌ها برای سوالات متداول بسته هستند

خرید از سایت شما چگونه انجام می شود؟

  • خرید به دو صورت قابل انجام خواهد بود یکی درگاه بانکی سایت و راه دیگر پرداخت از طریق شماره کارت بانکی که مشتری می تواند در صورت استفاده از روش دوم با تماس از شماره کارت بانکی مطلع شود

 

ارسال محصولات چگونه انجام می شود؟

  • ارسال محصولات از طریق پست پیشتاز امکان پذیر می باشد

 

آیا امکان پرداخت در محل برای سایت شما وجود دارد؟

  • خیر. فعلا این امکان برای این سایت فراهم نیست

 

آیا پشتیبانی بعد از دریافت محصول هم وجود دارد؟

  • بله. در هر زمان

 

آیا امکان تعویض محصول یا عودت وجه در صورت خرابی وجود دارد؟

  • بله

 

آیا برای هزینه پست باید مبلغ جداگانه ای پرداخت کنم؟

  • بعد از ثبت سفارش هزینه پست به مبلغ سفارش اضافه و مبلغ نهایی پرداختی به مشتری اعلام خواهد شد

 

چقدر طول میکشه تا محصول به دستم برسه؟

  • برای محصولات دانلودی بلافاصله بعد از پرداخت و محصولات پستی فردای سفارش پست خواهد شد و بسته به شهر مورد نظر ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول خواهد کشید

 

در زمان حضور مامور پست در خانه نبودم و موفق به دریافت محصول نشدم چه کاری باید انجام بدم؟

  • محصول شما برگشت زده میشه و به دست ما خواهد رسید یا می توانید سفارش را کنسل و وجه خود را دریافت کنید یا با پرداخت مجدد هزینه پستی دوباره سفارش خود را دریافت کنید

 

آیا می توانم بعد از پرداخت سفارش را کنسل کنم؟

  • بله. از طریق یکی از راه های گفته شده در بخش ” تماس با ما” می توانید سفارش را کنسل و وجه خود را پس بگیرید

 

آیا امکان دانلود در سایت شما وجود دارد؟

  • بله. در قسمت “محصولات دانلودی” مشتری با پرداخت هزینه می تواند لینک دانلود را دریافت کند

 

آیا امکان دریافت محصول از طریق هارد وجود دارد؟

  • بله. به دو صورت خرید هارد توسط سایت و ارسال هارد توسط مشتری این امکان فراهم است

 

آیا برای سفارش محصول روی هارد تخفیفی در نظر گرفته می شود؟

  • بله

 

منظور از دریافت هدیه خرید چیست؟

  • مشتریانی که خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان ( بدون احتساب هزینه حمل و نقل) را انجام دهند می توانند بسته به مقدار خرید لینک های دانلود رایگان دریافت کنند. بعد از خرید از طریق یکی از راه های بخش ” تماس با ما” با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

 

 

پشتیبانی سایت از چه طریق انجام می شود؟

  • پشتیبانی از طریق تلفن، واتساپ، تلگرام، ایمیل، اس ام اس، چت آفلاین سایت از ساعت ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب امکانپذیر می باشد

 

آیا محصولات دارای زیرنویس می باشند؟

  • بله. برخی محصولات دارای زیرنویس آلمانی و فارسی می باشند و در توضیحات محصول نوشته شده است

 

آیا امکان دریافت نمونه قبل از خرید وجود دارد؟

  • بله. بعضی از محصولات دارای نمونه دانلودی می باشند و امکان دریافت نمونه از طریق تلگرام هم موجود می باشد

 

آیا امکان سفارش غیر از محصولات سایت وجود دارد؟

  • بله. از طریق قسمت ” تماس با ما” اقدام فرمایید

 

چگونه محصول مورد نظر با سطح خودم را انتخاب کنم؟

  • محصولات با توجه به سطح دسته بندی شده اند و جهت راهنمایی بیشتر در انتخاب محصول با ما تماس بگیرید

 

آیا برای سطح های مقدماتی پیشنهادی دارید؟

  • پیشنهاد سایت برای سطح مقدماتی بصورت پکیج آموزشی تهیه شده است

 

در صورت هر گونه سوال دیگر از طریق بخش ” تماس با ما” با ما در ارتباط باشید

 

 

 

 

 



نوشته‌های تازه

آخرین دیدگاه‌ها